Äntligen är vi här!

Dag 1.
 
 
Hej mina fina små tussar! Hur mår ni en lördag som denna? Jag mår riktigt bra trots att jag sovit drygt 2 h inatt, lipat i hallen kl.03 inatt innan Judith & Daniel kom & hämtade mig, flygit en massa & tillslut tagit oss till vår slutdestination -->Mallorca/Hotel Lis! Resan hit har gått bra förutom att vi var tvungna att byta plan precis när vi skulle åka pga teknisk fel. HERREGUD. Ni kan ju tänka mig i detta ögonblick & när piloten säger att vi eventuellt åker med planet ändå så fort det fixat sig. Nejtack, tur att vi fick byta plan & vi kom ju faktiskt fram. Skönt! Vi tog en taxi till vårt hotell & möttes av vår trevliga & svenska hotellägare. Vi lämnade av väskorna & tog första bästa ställe för mat sen vidare för mat-shopping & lite sightseeing. Palma är verkligen en mysig stad, so far!
 
Har precis tagit mig ett bad & donat i vårt kommande hem de närmsta 6 veckorna. Jag tycker det är viktigt att det blir hemtrevligt såklart, en duk fick hänga med i resväskan & min kaka skickade med ett ljus. Så nu känns det nästan som hemma. 
 
 
 
 
 
 
 
Välkommen till Judiths & Emelies lya!
 
köket
 
Mysigt va?
 
 
Mitt lilla rum
 
Lyx med eget handfat!
 
Kakan du är alltid med mig!
 
 
stor balkong
 
 
Hallen
 
Toan (badkar är de bästa av allt!)
 
Judiths crib!
 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan med lite lördags-gotte i form av mörk choklad, te & eventuellt gurka + dip (vi är osäkra på om vi verkligen köpt creame fraiche..haha)
 
Vi hörs imorgon igen. 
 
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0