söndag= siesta all day long

Dag 9.
 
Söndagar är det totalt öde här i Palma. Allt är i stort sätt stängt hela dagen. Idag har vi bara varit hemma. Startade med frulle på balkongen sen har jag suttit ute & solat, planerat lektioner inför veckan & bara tagit det lungt. Ikväll tog vi oss en PW i detta underbara väder.
 
 
Till lunch idag blev det bacon & ägg. Yum!
 
Sänder en stor puss till alla saknade hemma i Sverige!
 
Ska strax hoppa i badet. Efter det blir det tacos & gossip girl! 
 
Dags att tagga inför andra VFU veckan! 

Kommentarer
Postat av: anki franchini

Ser ut att ha varit en riktigt skön dag.Hoppas att veckan som kommer blir riktigt bra. Jag tänkte att vi kanske kunde skypa på tisdag kväll. I morgon kommer jag att ha fullt upp med Kalle o Eve på eftermiddagen. Mamma jobbar länge och Mats är i Göteborg. Bamsekramar mormor

2012-10-07 @ 19:10:48
Postat av: Anonym

Ser ut att ha varit en riktigt skön dag.Hoppas att veckan som kommer blir riktigt bra. Jag tänkte att vi kanske kunde skypa på tisdag kväll. I morgon kommer jag att ha fullt upp med Kalle o Eve på eftermiddagen. Mamma jobbar länge och Mats är i Göteborg. Bamsekramar mormor

2012-10-07 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0