mormor <3

Världens bästa mormor! 
 
Vad hade jag gjort utan dig? som nu när jag ligger på ett hotell i Spanien ensam & mår piss. Då skypar mormor mig & ger bra tips & tröstar. Kände mig genast mycket bättre av att bara få prata med dig.
 
Min mormor är nämligen bra på allt & hjälper mig alltid att lösa de problem jag har, vad det än är. Hon är den mest omtänksamma människa jag vet & har ett mycket stort hjärta.
 
-När jag slarvat bort räkningar innan jag ska på semester, ja då hjälper hon mig med det.
-Alla (hundra) gånger när jag varit ledsen över något har hon tagit ledigt från jobbet för att trösta mig.
-Alla gånger hon ställt upp som taxi.
-Hjälpt mig att flytta in i min lägenhet.
-Hjälpt mig att fixa i lägenheten.
-Bjudit hela familjen/släkten på resor runt om i världen.
-Alltid ställt upp för alla. 
 
Ja, listan kan göras lång. Det kanske låter jätte konstigt men min mormor är min allra bästa vän & har varit så länge jag kan minnas. Hon finns alltid där för mig, stöttar, hjälper, skämmer bort mig & överöser mig med kärlek. Vi är väldig lika du & jag. Jag kan skratta med dig, gråta med dig, prata om allt med dig & jag förlitar mig på dig. Jag är så otroligt glad att jag har en så ung mormor som är glad, omtänksam, pigg & rolig. Jag är så glad att du  kommer vara här när jag får egna barn om några år & jag ser fram emot att skapa en massa mer fina minnen med dig. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag längtar så fruktansvärt mycket efter dig nu så du anar inte. Du betyder allt för mig och jag älskar dig så otroligt mycket!
 
"Du & jag Alfred"
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANKI FRANCHINI

Lilla hjärtat. Om du visste vad glad jag blev av det du har skrivit. Jag gör bara det en mormor ska göra. Hoppas av hela mitt hjärta att du är piggare i dag. Älskar digbamsekramar mormor

2012-10-16 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0