hej!

Dag 31.
 
Hej vänner <3
 
Idag är jag på bra humör! Kanske har något med att vi åker hem till Sverige nästa vecka? ;) och att jag kommer få krama & pussa på alla nära & kära igen. Jag tror så! Idag hade vi utställning i skolan. Min klass hade om världen & lite annat smått & gott de gjort tillsammans med mig.
 
 
Jordgloberna är i papier mache och sen har dom fått designa egna t-shirts.
 
De har även fått göra sina egna halloween böcker med bilder och berättelser skrivna på Ipads. 
Alla barn på skolan har varsin Ipad eller mac. Skulle ju vara rena rama drömmen i sin framtida klass, känns dock som det inte kommer ske i svenska skolan i Sverige...
 
 
Nu har jag & Judith precis kört ett svettigt Ac.Fisico pass, blanding mellan friskisgympa & CX. Riktigt kul faktiskt! Får de blir fler gånger innan jag åker hem. Har även tagit ett bad & ätit tacos. Yum!
 
Nu skype-dejt med min kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0