gangnam style

Dag 3.
 
Hej goding! Hur har ni det hemma i Sverige? Idag har vi haft vår första VFU dag. Jag var så nervös imorse men så fort vi kom till skolan, fick träffa våra handledare & klassen kändes allt mycket bättre. Jag ska vara i en klass 3 & Judith på förskolan. Min klass består av 12 elever & skolan är supermysig (!!!). Det har varit mycket nya intryck första dagen men jag tror absolut jag kommer trivas. Jag måste berätta dagens roligaste! Ingen kan väl ha missat Gangnam Style? denna hitlåt som setts över 3 miljoner gånger på Youtube. Idag har min klass övat på "gangnam style dansen" i klassrummet & kidsen var helt vilda. På onsdag ska vi filma in när kidsen göra moves till låten för att sen skicka in den till svt-lilla aktuellt. Hur kul? 
 
 
vaknade till strålande sol!
Skolan
 
 
 
 
 
 
Idag har det varit 25 grader varmt & sol mest hela dagen. Vi har bestämt att vi ska ta buss till skolan sen gå hem. Det tog ca 45-50 min & är 5 km. Bra vardagsmotion! Efter det gick jag till fitness centret & körde ett bodycombat. Jag tror aldrig jag svettats så mycket i hela mitt liv. Spanjorer kör skiten ur än, så ska nog kunna hålla mig i form här nere med ;) Efter det mötte jag upp Judith vid havet för ett kvällsdopp. Ljuvligt! 
 
Nu har vi ätit kvälle (finncrisp & vattenmelon). Vattenmelon kommer vara min synd här nere men det är svingott i värmen & billigt. Eftersom jag kommer gå minst 45 varje dag (5 km) + träna 6 pass i veckan tycker jag att det är ok. 
 
Nehe vänner, nu väntar en skype-dejt med J. Vi hörs imorgon!
 
Love!

Kommentarer
Postat av: Ida

Synda genom att äta Vattenmelon som består av 90% vatten? Njut istället! ;)

2012-10-02 @ 00:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0