"du är en dum fröken"

Dag 24.
 
Dagarna springer förbi här i Palma. Söndagen bjöd på sovmorgon, examensarbete, mat, gossip girl & PW. En riktigt bra söndag.
 
 
 
Vår första "riktiga" middag här. Kött som smakade ungefär som löfbiff, majs & pestosås. 
 
Idag inledde vi får sista hela skolvecka. De två sista veckorna går vi bara 3 dagar sen 2 dagar. Jag har tidigare nämt att min klass är rätt vild men goa, om dem vill. Som alla barn? idag fick jag i alla fall höra "Du är en DUM fröken" för första gången sen jag började min utbildning, det gjorde lite ont i fröken-hjärtat men jag antar att de finns lärare som varit med om värre. En söt liten etta kanske vore nåt? eller förskollärare? där fröken är bäst och sötast och roligast? well well, det är smällar man får ta, hehe.
 
Nu blir det strax ett bodycombat pass & efter det blir det LCHF-pannkakor & gossip girl (skulle jag gissa på..).
Hoppas ni mår bra, jag börjar sakna er så fruktansvärt mycket nu.
 
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0