Dag 12 i palma

Dag 12.
 
Hej goingar!
 
Snart är den här veckan också slut. Imorgon är sista dagen på VFU:n för den här veckan för på fredag är det Spaniens nationaldag. 
 
Igår var minst sagt en omtumlande dag. Vaknade av myror i hela lägenheten (nästan) så spenderade morgonen till att jaga & döda myror = stressig morgon. I skolan var det totalt kaos i min klass & jag tror jag skrek så mycket så jag nästan tappade rösten. I slutet av dagen hade jag sån huvudvärk så jag höll på att spy. Positivt var att jag fick reda på att jag klarat min sista tenta på högskolan när jag kom hem & det firades såklart på kvällen med gotte & gossip girl! Blev även ett bodypump pass + CX. Love! 
 
 
 
Idag har dagen flytit på bra & vi har bara varit hemma efter VFU:n. Planerat, slappat, tvättat & kollat på gossip girl. Skönt och välbehövligt!
 
Promenix hem från skolan idag...
 
Dagens fröken! Ny blus på H&M. 
 
Nu blir det sängen. Blir trött av att jobba med barn hela dagarn. Zzz...
 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0