bland palmer & citronträd

Dag 21.
 
Heeeej! Nu har jag precis avklarat tredje veckan, alltså halva tiden. Tjuuuhu!
 
Idag har vi varit på vandring i bergen på ett ställe som heter Soller. Riktigt fint! Vi gick ca 1 mil, sen stannade vi & åt på vägen. Gissa om fröken Emelie är trött nu? h u a. Den där halvtimmas rasten mitt på dan gör rätt mycket märkte jag idag. Så jag struntar faktiskt i träningen, tog en PW på 5 km hem från skolan istället. 
 
 
 
Första dagen med jeans sen vi kom hit, de hade dock inte behövts..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fint va?
 
Nu ska jag nog ta en liten powernap, har jag inte gjort en endaste gång här nere för har varit full rulle varje dag. Jag tar helt enkelt en liten siesta ;) Ikväll ska vi in till Palma för lite mat & kanske lite shoppong? vem vet...hehe
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0