tuff vecka framför mig..

Hej goding!
 
Idag har det blivit C-uppsats skrivande, PW med min fina Hanna, 40 min kondition på gymmet & CX. Effektiv dag! Dessutom var det en så himlans härlig ledare på CX:en idag, hon körde skiten ur oss..halvdöda, flåsande på mattorna. Så gött! Blev ju självklart en liten celsius till detta, sen är jag på g för allt!
 
Blir verkligen en intensiv vecka, tidiga mornar, intervjuer & C-uppsats. H U A ! Längtar till fredag, då ska jag & min pöjk träna tillsammans & efter det ut & käka sen bio. Så himla mysigt va! Kvalle-tid is the shit. Jag & min sambo, det känns bra att säga sambo. 
 
Nu ska jag steka upp lite fläskfilé här, i vårt nya kök!!! Det är lovely, kan visa er fler bilder very soon. Dö nice! Till fläskfilén blir det beasås & sallad. Får väl koka lite bulgur till J med, han är ju ingen LCHF:re som sin tjej så det finns faktiskt en hel låda i köket med massa pasta, bröd & annat.. ja ni vet sånt jag inte äter. Sen har vi mitt skåp med massa goa grejer, det ser lite skoj ut. 
 
 
Tänk om jag skulle få riktiga muskler någon gång, det skulle vara väldigt nice! Inte så där stora manliga men lagom & snyggt! Nytt projekt? haha..
 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0