godkväll

Dag 37.
 
Idag har vi haft en riktig slappdag. Sovmorgon,frulle, gossip, reflektionsskrivande, ännu mer gossip, lagat lunch, soffhäng, skype, kvällsmat & ännu mer gossip. Skön dag! Vi laddar för en dag inne i Palma. Ska turista lite hade vi tänkt oss, besöka en katedral, Hard Rock Cafe, dricka mycket caffe leche & shoppa såklart. Så morgondagen kommer bjuda på många bilder! På kvällen blir det efterlängtad träning. Ac.Fisico & bodycombat. 
 
 
Mycket mer än så har jag inte att berätta idag.
 
Hoppas ni haft en fantastisk helg! 
 
XO XO

Kommentarer
Postat av: ANKI FRANCHINI

Tja vännen! Jag ser att ni har det bra o det är gott o väl tycker jag. Nu får du inte shoppa mer eller? Nu längtar jag efter att du ska komma hem. Jag hoppas att ni får några härliga slappardagar innan skolan igen på torsdag. Kram mormor

2012-11-05 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0