c-uppsats

Hej goingar!
 
Mitt liv är fullt ös medvetslös. Har gått upp mellan 6.30-07.30 sen jag kom hem i lördags.. ingen sovmorgon här inte! Nu är C-uppsatsen i full gång. Än så länge går det bra & det känns ju bra.
 
Idag har vi suttit hemma hos mig & så tog vi ju såklart ett gossip avsnitt vid lunch. Haha, gud vad jag är förälskad i denna serie!

 
Nu ska jag till gymmet och köra lite cross sen ett CX pass. Efter det ska jag handla inför mitt lilla party imorgon & sen blir det äntligen torsdagsmys med K & C. Älskar torsdagsmys med mina tjejer! <3
 
Har även börjat använda mössa igen, hade nästan glömt bort att det är höst & snart jul. Gud vad mysigt!
 
Är de bara jag som längtar suuuper mycket till jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0