ullared

Klockan ringde 05.20 imorse, hua! Vid 06 rullade bilen till Ullared med mamma, mormor & min syster. Sjukt mycket folk men gu vad kul & jag hittade en hel del. Varför är det alltid jag som shoppar mest i alla sammanhang?

Dem hade massor med fin inredning!!!
Efter lite fix.....
Boken är en låda & den la jag ner. La på en spetsduk, en gammal burk & sen satte jag in ett foto på mig & min kärlek i hjärtramen. ÄLSKAR boxen under också!
Detta är egentligen ett serveringsfat men just nu får det stå på mitt soffbord med en vas+ ett blockljus i vitt. Vitt är snyggt!
På med den nya fräsha somriga duken! matchar dynorna också ;)
Mjölkarkannan får stå i köket med köksredskap i!
Har en sån tråkig & äcklig (gammal) bänkskiva så livade upp den lilla platsen med en bordstablett & en plåtkruka med cupcakesformar & servetter i
Mitt köksfönster
Gjorde lite fint på toan också, med en gammal vas & fuskblommar. Doftpåsen är dock nyinköpt ;)
Köpte en springjacka. Kanske inte världens bästa kvalle, men 150 kr tyckte jag va värt! Annars är den ju perfekt att ha från & till träningen
En liten halsduk, fint med stjärnor!
Jag som precis beställde två bikinis från H&M.. haha nu får de va stop!
Ullared har alltid sköna & prisvärda trosor!
Detta är ett nattlinne men tänkte använda den som strandklänning i sommar!
Världens skönaste mjukisar fick hänga med hem!
Hittade även billiga skor på skoboden 179 kr fick jag ge för dessa!
Jag shoppade lite min pojkvän också! Jag berättade att jag köpt något åt honom på Ullared men inte vad, han blev nog lite skeptisk, hoppas han blir positivt överraskad..
Snygg-strumpor ska han få!
De finns ju lite andra butiker i Ullared med, så var inne på MQ en snabbis, hittade en sjukt snygg träningsväska från Lyle & Scott. Den tyckte jag min pojkvän skulle ha (han har en inte allför fin läkerol väska i nuläget) hoppas han blir glaaad! (han läser inte min blogg, säger han).
Ja, sen blev det ju såklart en påse full me shampo, balsam, duschkräm, sköljmedel & ja sånt nödvändigt också. Är mycket nöjd med dagen!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0