svar om lägenhet!

Hejsan! (vem du nu är, varför skriver man inte ens vad man heter?? mycket trevligare & skriva "Hej Stina! :)" haha, jaja..)

Svar:
Nej jag har ingen hyresrätt utan min lägenhet är köpt. Så jag har ingen större koll på vad en hyresrätt ligger på i hyra inne i stan? Det beror väl lite på om det är stundentlägenhet eller vanlig lägenhet. En kompis till mig har en studentlägenhet nån minut från mig & jag vet att hon ger mellan 3500-4000 i månaden för en 1:a. Det är nog inte helt lätt att få tag på en lägenhet i överhuvudtaget idag, mycket handlar ju om kontakter. Eller visst är det så när det gäller hyres? Ja, jag tror inte jag var mycket till hjälp tyvärr. Fel person att fråga ;) hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0