så mycket att se fram emot i maj & juni!

Jag har verkligen STÖRT mycket att se fram emot. Jag blir helt galen av lycka i hela kroppa min. Från topp till tå.

5 maj (alltså nu på lördag): Tjejligan till Ullared! Jag, mammsen, mormor & Evelina.
10 maj: Speciell Girls-night med mina brudar hemma hos mig!
13 maj: Dricka vin med min pärla Kakan (evigheter sedan...jag behöver liiite vin)
14 maj: Gospelkonsert i Spira!
15 maj: Springa vårruset (ser kanske inte fram emot det sååå mycket haha)
7 juni: Sommarlov! Åker till LONDON på kvällen med Stina & Amanda
22-24 juni: Midsommar i Halmstad
30-7 juli: Turkiet/Side med min kärlek
Nu ska jag dra på mig träningskläderna. Tänkte köra en sväng på gymmet innan det blir Box-pass ikväll!

Kommentarer
Postat av: LasseLisa

Gospelkonserten är den 13 maj ;-)

2012-05-08 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0