rom byggdes inte på en dag...

"Rom byggdes inte på en dag" sa min kloka pojkvän till mig igår kväll när jag låg i soffan & var lite deppig.

De här senaste tre veckorna har jag känt mig mindre bra. Träningen har varit tråkig, mycket i skolan, varit tvungen att hoppa nåt träningspass, unnat mig lite för mycket mörk choklad, haft veckan mitt i allt med uppblåst mage & extremt sug efter allt. Men trots det är det invägning eller rättare sagt "mätning" idag för det är tisdag & det har gått ytterligare 3 veckor & sammanlagt 9 veckor med LCHF. Har sytit som sjutton för det har känts som det inte börjar hända lika mycket nu.. men här kommer mina resultat! (har jag en gång börjar skriva dem måste jag ju fullfölja, i med & motgångar..hehe)
________________________________________________________________________________________________
Mage: -4 cm
Midja: -2 cm
Bröst: -2 cm
Rumpa: -3 cm
Lår: -2m
Arm: -1 cm


Japp, där var de nya resultaten! Jag hade väl hoppats på att det hänt lite mer men jag antar att det blir svårare & svårare nu. Någon som har erfarenhet av detta?


Så, efter 9 veckor med LCHF har jag i alla fall tappat sammanlagt:
Mage: - 16 cm
Midja: - 7 cm
Bröst: -10 cm
Rumpa: -12 cm
Armar: - 3 cm
Lår: -4 cm
Jag är nöjd att jag lyckats så bra med mage & rumpa, där fanns ju en hel del att ta av. Och finns fortfarande! Men något jag är besviken på är lår. Det går typ inte att "banta bort" eller "träna bort", det känns typ omöjligt. Men det är bara att kämpa på, kosten funkar jätte bra & LCHF funkar verkligen för mig. Så tummen upp!
Nu måste jag bara komma på banan igen...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

you can do it sweeti! Du är grym :)

2012-05-22 @ 11:50:26
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0