rastlös

Gud vad jag är rastlös! Det är inte mycket kvar i skolan nu. Grammatiktentan checkades av i fredags, hemtentan gjorde jag förra helgen så nu är de bara ett grupparbete + redovisning kvar innan s o m m a r l o v! På onsdag är det bara 1 månad kvar till Side & på torsdag är det 1 VECKA kvar till London. Kommer bli bäst!
Har storstädat lägenheten idag. Både jag & J hade tentavecka förra veckan så då förfall hemmet ganska rejält. Nu väntar jag bara till dagens träning: IW 45 min & CX 30 min. Blir fint! Håller vädret i sig cyklar jag till friadalen ikväll & kollar på Js korpenmatch-på liv & död.

Kommentarer
Postat av: Therese Alvin

Jag har börjat träna mycket nu för att se mer resultat med LCHF! Tänkte lite på vad det var du drack innan träningen, var det celsius för att få mer energi? Är det "bra" isamband med LCHF?:) känner att jag gärna hade haft lite mer energi!:)

2012-05-30 @ 12:16:15
URL: http://Tagit bort min blogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0