piggelin

Hej!

Känner mig inte alls piggelin idag..:( huvudvärk & känns nästan som jag har feber. Vill inte bli sjuk, kan inte bli sjuk. Skola & kursstart 08.30-14.30 sen dubbel pass (hårdträning) på Sportlife idag. Sen ska jag jobba för första gången på mitt nya jobb imorgon på morgonen sen skola på e.m sen kvällskurs. Sen upp tidigt på torsdag & jobba sen gospel hela helgen. KAN INTE BLI SJUK!
Om 1 månad är vi på Londons gator igen..
Hopp, matlåda har jag inte heller fixar så får steka nårra bacon & ta med med mig ett ägg som lunch.
Hoppas jag mår bättre sen!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas du kryar på dig! :)

2012-05-08 @ 09:38:21
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tränar du på sportlife? Vad är det för priser där?

2012-05-09 @ 08:13:35
Postat av: Josefine

Verkligen!:) haha jag vet, det blir ju lätt att man äter lite många kanske! Ja, eller jag testar på det lite!:) fast är bara inne på vecka två!:) krya på dig!

2012-05-10 @ 21:48:44
URL: http://enjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0