nya resultat

Då var dagen här! Varit sjukt spänd på om det hänt nåt med kroppen sen sist, jag tycker ju typ att jag ser ut som innan jag började men lite har de faktiskt hänt nu.

Efter 3 veckor med LCHF såg mina resultat ut såhär:
Arm: -1 cm
Mage: -7 cm
Midja: -3 cm
Bröst: -3 cm
Lår: -1 cm
Rumpa: 3.5 cm

Nu idag, efter ytterligare 3 veckor med LCHF ser mina resultat ut såhär:
Arm: - 1cm
Mage: -5cm
Midja: -2 cm
Bröst: -5cm
Lår: -2 cm
Rumpa: -5.5 cm


ALLTSÅ efter 6 veckor med LCHF har jag sammanlagt tappat:
Arm: 2 cm
Mage: 12 cm
Midja: 5 cm
Bröst: 8 cm (inte lika kul, varenda BH är för stor...)
Lår:3 cm
Rumpa:9 cm


Jag hade önskat att det synts mer på måttbandet runt lår men det tar väl tid antar jag. Annars får jag väl vara nöjd! Jag vet att LCHF funkar & nu tänker jag fortsätta tills jag når mitt mål. Mitt mål är att jag ska älska mig själv & min kropp.

Kommentarer
Postat av: Therese

Så duktig du är :) jag tränar ingenting.....:/ receptet finns på min blogg!:)

2012-05-01 @ 13:29:23
URL: http://thereseea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0