laddar

Hej!
Hade två underbara gospelkonserter med Gladys igår, så sjukt kul!!!! Ett minne för livet, hoppas ni var där!
Vaknade tidigt idag, kunde inte sova längre än 8. Tänkte ta mig en liten morgonpromenad, det var längesen. Tänkte även unna mig en stund i cancerbädden sen blir det städ & plugg hela dagen. Men IKVÄLL blir det vårruset för första gången för mig, jag är nervös! haha. Gick väldigt bra sist jag & Fia sprang men efter halva varvet gjorde jag nåt med min fot som gjorde sjukt ont & dagen efter kunde jag knappt gå & min fot var svullen som en ballong MEN nu är den bättre, så med celsius innan & lite bandagestöd för foten ska det nog gå!! så vi hoppas på det bästa! Hoppas det kommer bli kul i vilket fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0