snart sommar för guds skull..

Vilken fint väder det är ute idag. Det var helt klart för varmt att ha på dig jeans tjocktröja och lång kappa. Måste införskaffa mig en ny vårjacka & det är typ nu! Vill ha en kort snygg, men vart?
Den här skinnjackan från H&M är dödligt fin. Dyr också.
Har varit & lunchat med min fina mormor, blev Jensens. ÄLSKAR deras råstekta potatis men nej, det blev istället kyckling med sallad + lite bea. Väldigt gott det också! Idag jag var jag lite glad, mina jeans som jag krympte i tvätten fick jag ju på mig för ett tag sen.. men de satt ju fortfarande väldigt tajt! Idag fick jag gå och dra upp byxorna lite och jag behövde inte dra in magen för att knäppa dem. Då blir man peppad att fortsätta :D På tal om det ska jag och Fia ut och springa runt munksjön i eftermiddag. Herregud vad jobbigt det kommer bli? Minns inte sist jag sprang ute. springer a l l t i d på bandet. Dags att börja ladda inför vårruset nu!
Men först städ här hemma! Skriver hur min löprunda gick sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0