maaaattips

Jag tänkte berätta och lägga ut lite bilder på vad jag äter nu under min diet. Någon kanske får lite inspiration i alla fall! Jag hade önskat att de fanns fler nyttiga mats-tips bloggar :)
Så vad äter jag på en dag?
Frukost: En tallrik med yougurt. Arlas med vaniljsmak 0.5 % fett. Finns nyttigare yougurt men väljer denna för det är god och innehåller inte jätte mycker kalorier ändå.
Ibland lägger jag i lite frysta bär!
Innan lunch brukar jag ta en frukt, oftast aplesin. Mycket C-vitamin!
Lunch:
Idag blev det tacos! Tacoköttfärs, grönsaker, lite creme fraiche och salsa. Supergott!
Mellis:
Frukt funkar kanon bra! Eller göra en lätt fruktsallad. Yum yum..
Kvällsmat:
Varför inte en omelett? I min jag i kalkon och paprika!
Så enkelt och så gott!
Min mage har aldrig mått såhär bra. Förr va jag alltid uppsväld som en balong efter varje måltid av alla kolhydrater. Jag åt fika eller godis varje dag, jag var helt sockerberoende. Jag ser detta som en sund diet som man kan hålla hela livet mer eller mindre. Jag har varken vägt mig eller mätt mig för jag ville känna på kläder och det har jag gjort! Tröjan sitter lite pösigare, låren känns inte lika degiga och armarna börjar bli fasta av styrketräningen. HAPPY! Det får mig bara att vilja fortsätta mitt sunda liv. Men, jag tror absolut på att få unna sig ibland! Men inte varje som innan, för det är de slut på nu!
Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0