love life

Ikväll känner jag mig sådär nöjd och lycklig! Träning får mig verkligen på så himla bra humör & jag skaffar mig nu motivation efter varje besök på Sportlife. Ikväll har jag varit och fikat (läs: sallad) med min underbara vän Emmie. Så mysigt att träffa henne! Blir mys på söndag igen innan hon åker tillbaks till Karlstad. I love you my friend!


vackra du!

Körde ett svettigt Indoorwalking pass och CX med bästa träningsligan! Känslan efteråt är total. Jag är typ frälst av träning. Hallelujah ;) Tummen upp för mig och Fia som snart vart sjukt duktiga i 2 veckor..men det är många veckor kvar till sommaren! HEJA MIG!
Nu ska jag kolla BB med min man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0