jaaaa!!

Igår fick jag ett glatt samtal, nämligen ett sommarjobb på Lindgården. Det är ett äldreboende som ligger på Rosenlund. När jag var där på intervju fick jag ett så himla bra första intyck, super trevlig chef, trevlig personal och allt var så mysigt. Har flera vänner som jobbar och har jobbat där så jag vet att det är bra ställe. Så jag blev glad Äntligen ett nytt jobb!
Nu har jag ätit frukost med älskling inna han begav sig till skolan. Åt mina goda knäcken & te. Mums! Idag är jag ledig, skönt! Jag ska träna vid 12 sen måste jag plugga & ikväll ska jag & Jakob ha kvalle-tid, vi ska gå på Hockey!!! kul!
Nu ska jag ta tag i dagen. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tyvärr ingår inte dessa knäckebröd i lchf! Majs ingår inte alls ;/ så himla synd för dom är verkligen så sjukligt goda!

2012-03-15 @ 11:31:44
Postat av: Anonym

svar till johanna: Både en kompis till mig och hennes mamma har ätit dem under hela sin lchf diet och har gått ner väldigt mycket i vikt trots det! Så de kanske inte är så farligt :) bara man inte trycker massor varje dag!

2012-03-15 @ 14:34:02
Postat av: Johanna

Dom är ju bättre än vanliga knäckebröd med vetemjöl iaf!

Men gött att man kanske kan "fuska" Med dessa ändå! Det kanske är mer när man är lite större som man verkligen måste hålla strikt lchf, och du tillhör ju Inte dom :p

Lycka till iaf

2012-03-15 @ 15:29:47
Postat av: Anonym

Johanna: ja precis! Det har du rätt i. Man kan unna sig ibland :) Går du själv på lchf och har nån blogg man kan följa? Tack så mycket, ska bli spännande att börja på måndag! kram

2012-03-15 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0