food

Hej igen!
Det är redan onsdag & jag har nyss försovit mig till min kvällskurs, underbart! Men det va skönt att sova..gick upp kl.06 imorse, hua! Nu har jag precis lagat mig en liten middag (tidig kvällsmat) idag blev det en halv kyckling, en halv avokado och sallad + dressing! Mums..
Än så länge gillar jag LCHF. Jag räknar inte med att gå ner 3 kg på en vecka, jag ser detta långsiktigt & magen har aldrig mått bättre utan kolhydrater. ALDRIG uppblåst. Det är underbart skönt! Jag unnar mig ibland, lite nötter med mörk choklad runt, grädde med några hallon. Det är för himla gott när man blir akut godissugen!
Är dock väldigt sugen på att göra Katrins kokosbollar eller chokladmousse någon dag, men det känner jag mig inte värd ännu. Har jag något att se fram emot..någon dag!
Eftersom jag missar kvällskursen ska jag kolla på HV med Jakob hemma hos Johan. Dem måste vinna ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0