ny motivation

Har haft en underbar vecka i Turkiet med 40 graders värme varje dag. Sol, bad, god mat & även en del synder. Jag bestämde mig för att släppa lite på LCHF under veckan. Klarade mig dock från allt gott bröd, pasta, pommes etc. Men jag unnade mig färsk frukt VARJE dag, cola light VARJE dag & glass/efterätter 3 dagar. Snacka om att jag mådde sjukt illa i slutet av veckan! (men gick faktiskt till gymmet 2 dagar, haha). Så nu behöver jag komma igång igen, kickade igång med ett bodypump pass igår med syster & nu kom jag precis hem från ett spinning + CX pass. Känns skönt att komma tillbaks till rutinena.. även om det inte är lika kul att jobba!
Nu måste jag hitta tillbaka till min träningsmotivation...inga mer synder! Är ni med mig?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är med!:)

2012-07-10 @ 08:34:24
URL: http://theresealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0