ledig..

Godmorgon! v

Idag är jag ledig, skönt med sovmorgon. Har träningsvärk i hela kroppen men ni vet väl att det bästa botmedlet är att träna? ;) Jag ska i alla fall strax cykla till mormor & morfar..morfar är bra på allt & ska se vad det är för fel på den. Jag råkade såklart glömma den utanför lägenheten en kväll & då var de väl några fulla ungdomar som hade lite kul. Jag är nämligen beroende av min cykel, cyklar till jobbet, för snål för att åka buss & för lat för att gå.
I eftermiddag ska jag träffa Cyrr en sväng & ikväll blir det Body Pump med syster. Jakob åkte till Öland imorse & kommer inte hem förens söndag eller måndag. Skönt för honom men tråkigt för mig! Gräsänka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0