hej hanna!

Tack för din goa kommentar! Blev superglad att få höra att jag inspirerar andra genom LCHF & på så sätt bli jag själv taggad att köra vidare! :)

Åter till frågan om Side. Först & främst..Side var u n d e r b a r t. Vi bodde en bit utanför Side (ca0.8 km) på ett stort lyxigt fem stjärnigt hotell som hette Kamelya Fulya. Detta hotell hörde ihop med ytterligare två stora hotell där vi hade tillgång till bar/pooler. Vi hade 100 meter ner till stranden som var privat för oss som bodde på de olika hotellen. Så vi höll bara till på den stranden. Vi hade All Inclusive så vi hade tillgång till alla barer, resturang på vårt hotell, strandrestuarang, snackbarer osv. Super bra! Vi fick betala ca 9 000 /person med det var helt klart värt för allt var SÅ lyxigt, så god mat, stora & fräscha rum, trevlig personal.. det finns nog ingenting att klaga över! Skulle absolut rekommendera detta hotell om man är ute efter All Inclusive. En kväll åkte vi dock in till Side stad. De har många mysiga restuaranger vid hamnen & små mysiga gator. För övrigt är Side väldigt lungt & familjevänligt. Perfekt om man är ett par som bara vill ta det lungt & mysa. Funderar på att åka tillbaks nästa år igen!
Strandpromenad..
Klarblå himmel varje dag!
Stranden
Det gick super bra att köra på LCHF ;)
Side stad
Side stad
Side stad
Side stad
Hoppas att jag var till någon hjälp! Jag älskar Turkiet & rekommenderar Side starkt.
Hoppas ni får en skön semester! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0