tråk-onsdag!

åh herregud vad tråkigt jag har!
En riktigt seg dag, var uppe och kollade jvm med J till 01 inatt så sov ända till 12 idag. Har pluggat lite sen spenderat resten av dagen i soffan.. jag har fortfarande på mig pyjamasen och samma toffs i huvvet som jag som med inatt. Ibland är det faktiskt skönt att bara vara också.
Skulle dock ha träffat Emmie på dagen med känner mig hängig och är förskyld så fick missa det. Sen skulle jag haft myskväll med Karin ikväll men hon är också sjuk så blev inget med det. Jakob är i Karlstad med hockeyn och kommer inte hem förens sent på torsdag kväll så jag är helt ensam. Väldigt längesen jag var ensam en hel dag!
Har nu tänt lite ljus här hemma, skalat en apelsin och fixat mig en kopp varm choklad. Det är dags att städa bort julen en jag tror den rosa bocken får stå kvar en kväll till..orkar inte idag.
Inget bra på tv är det heller...fy vad tråkigt!
saknar Mexico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0