sover bort dagarna..

Jag skojar inte om jag sovit till minst 11 varje dag sen jag kom hem..klockan har närmre blivit 12-13 VARJE DAG! helt crazy..väckarklockan stänger jag av i sömnen. Värdelöst!Varför är ja så sjukt trött jämt? Idag får jag tacka Karin som ringde vid 11.

Som jag förövrigt saknar väldigt mycket också!
puss och krya på dig kramar till di v

Idag är det redan torsdag, har i stort sett inte gjort nånting dessa dagar. Idag ska jag i alla fall städa undan julen här hemma, fixa tvätten och lite plugg. Ikväll ska jag hem till mammsen på mat med mormor och morfar. Mysigt! Längtar tills imorgon då får jag träffa min kärlek igen.
Ha en fin dag! Ta hand om er v

Kommentarer
Postat av: keilia

Behöver du inspiration till att komma igång med träning och bättre kost?!:) Kolla in min blogg så kanske just jag kan inspirera dig!

Kram Keilia

2012-01-06 @ 13:07:15
URL: http://fitforit.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0