morron

Jag är helt klart en sömntuta, känns som jag inte ställt tillbaka mig sen Mexico än! Det börjar bli lite jobbigt nu.
Just nu sitter jag och äter frulle & kollar på tv & myser. Älskar den studen på lediga mornar!

frulle: ett ägg, två knäckemackor med ost
och min nya last, varm choklad! men det är ju vinter...
Mötas av snö och ljus på morgonen är mysigare än regn, rusk och mörker i alla fall!
Nu ska jag fortsätta mysa en liten stund till i min nya sköna filt ..
Sen blir det plugg och ikväll drar träningen igång igen efter lite för lång ledighet..spinning 18:15 väntar! Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken snygg mugg! Var är den köpt? :)

2012-01-13 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0