jobbiga måsten..

Godmorgon!
Fy vad skönt det är att sova, jag kommer fullständigt dö när skolan börjar igen och jag tvingas ställa klockan på 7 varje morgon typ. Idag har jag såna jobbiga måsten, det största av allt är väl att jag verkligen måste plugga! Något annat ja kan tycka är sjukt jobbigt och som jag nästan grämer mig över innan är att ringa vissa telefonsamtal. Idag har jag gjort två såna:
1. ringa till banken
2. ringa angående ett extrajobb
Min dag idag kommer bestå av:
* Plugg, håller på att skriva en konstbok om en tråkig författare.
* Finslipa mitt CV så jag i veckan kan gå ut och söka massa nya extrajobb/sommarjobb.
* Gå till biblioteket och lämna tillbaks böcker.
Sen är det nog kvällen! Mitt mål men den här dagen är att ikväll när jag sitter framför tv:n med lite tända ljus, brevid min man vill jag känna mig nöjd och att jag kan unna mig att bara ha en lugn och skön kväll. Återstår att se om det blir så ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda - Tävling, valfritt märkesplagg (3000 kr)

Fin blogg! :)



Ps: Har en tävling om ett valfritt märkesplagg för upp till 3000 kronor, vill du vara med? :) Här är länken isf: http://shesadiva.blogg.se/2012/january/vinn-valfritt-plagg-for-hogst-3000-kr.html#comment

2012-01-09 @ 19:07:25
URL: http://shesadiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0