hurtig gubbe & hurtig tjej?

Herregud vad jag bloggat idag, fick ett liter flooow ;) Idag har jag storstädat här hemma, skruvat ner lite möbler, bärt ner saker till mitt källarföråd, diskat & ja fått lite mer ordning här hemma. Tog sen en skön PW, bort till Torpa, upp för alla tunga backar till stadsparken vilket kändes i både rumpa & lår..& när jag kämpar upp för den sista branta backen kommer världens hurtigaste lilla gudde & cyklar om mig. Haha, det kändes ju sådär!
Det är bra att ha på sig ett underställ nu när det är så kallt! Mitt är såklart lite rosa.
Aja, nu ska jag tända lite ljus här hemma. Läsa en bok & sen kolla på Top Model Sverige som startar idag kl.20.00. Min kärlek spenderar kvällen i Kinnarps som alla andra kvällar, men idag har dom match så han kommer inte hem förens vid halv tio någon gång. Faktiskt ganska skönt & bara ha lite kvälls-egentid ;) fastän han är bäst! v

Kommentarer
Postat av: ztaren

http://www.tradera.com/trend-crochet-linne-chicy-svart--auktion_342738_147768396



snygg

2012-01-31 @ 19:19:14
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-31 @ 21:35:16
Postat av: sandra

tack ska du ha emelie! du med :)

2012-01-31 @ 22:06:52
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0