HEJ IGEN MIN KÄRA BLOGG! 2012 ÄR HÄR!

Känner ett starkt sug på att skriva igen i min lilla dagbok. Det är lite små uppehåll ibland men då är det ett tecken på att jag antingen har mycket att göra eller inget kul att skriva.

Så mitt 2011, har ändå varit väldigt bra..men vad sjutton har hänt egentligen?
Jag fick en ny vän Emmie,som jag under året spenderat många myskvällar med, utgångar och massa annat kul v



Jag hade många mys-torsdagar med Karin och Camilla. Hoppas de blir fler detta året!
Två av mina finaste vänner gifte sig! Tillan sa ja till sin Jonas v

Jonna sa ja till sin Christoffer v



Jag fick min prins! Min älskade Jakob som jag älskar så mycket.
Spenderade hela sommaren med Amanda och Klara, vilket var typ bäst!
Firade midsommar i Varberg med Tillan, Amanda, Klara och Ellen.
Jag åkte till Peace and Love, testade på festival livet utan dusch, med smuts och sjukt bra människor och artister!
Jag och Emmie tog en sista minuten till Turkarna på min födelsedag, pensionärsresan med sol, bad, mat, tidiga kvällar och bokläsning + yatzy. Bästa resan!
Jag, Amanda och Stina åkte till London!! Hade världens bästa resa med massa shopping, musikal, party, turistande och skratt.
Jag och jakob tog små kvalle-helger till Göteborg och Stockholm v




Åkte och hälsade på Amanda i Kalmar med hela tjejgänget
Hade en sjukt rolig och galen helg i Göteborg hos Malin med Natti och Emmie.
Och kanske det bästa av allt, resan till Mexico! Mormor fyllde 60 och bjöd med oss alla till Mexico i två underbara veckor med sol, bad, god mat, utflykter och gemenskap. Jag längtar redan tillbaka och kommer absolut åka tillbaka!
(mer pics från mexi kommer)

Jag är faktiskt så nöjd med detta året, finns absolut ingenting att klaga på. Underbart år! Jag tror det blir lika bra om inte ännu bättre detta året. Välkommen år 2012 v

Hoppas ert år varit lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0