friday it is!

Hej finingar!
Idag ställde jag och J klockan på 11.00 för att inte sova bort hela dagen.. J kom hem halx sex imorse efter ha kollat på jvm finalen där Sverige tog guld! Så någon var ganska trött i alla fall. Jag fixade frulle sen begav vi oss ut i solen på en liten promenix till bibblan som var stängd såklart, men vi tänkte inte så långt. Istället satte vi oss på ett café och drack te och kaffe. Mysig morgon!
Nu har jag tänt lite ljus här hemma för att försöka få lite såkallad "pluggro".. det är hemskt svårt att hitta det! Men lite ljus, lugn musik och en kopp varm choklad borde hjälpa en stund i alla fall.
I pluggpausen tänkte jag även lägga upp bilder från min Mexico resa, så håll utkik!
Puss och Kram från Em.
(bild från hur jag såg ut på nyår)

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Tack så mycket!:)

Och du är också väldigt vacker! :)

2012-01-06 @ 23:03:47
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0