veckan som nyttig

Jag bloggar ju som sagt inte varje dag men tänkte berätta lite hur mitt hälsosamma liv gått! Dels för mig själv samt för att ge er som läser lite inspiration!
Veckans träning: Blandad kompott! totalt 5 pass (ska ta en svettig powerwalk senare idag!)Sprungit på bandet, styrkeövningar, varit på station70medel (kondis och styrka) , spinning, step och powerwalk.
Veckans mat: Uteslutit kolhydraterna. Frukost har jag ätit yougurt med lite bär eller nyttig muslu, har lagar grönsakssoppa, gjort torsk, kyckling, köttbullar, fläskfilé. Till har jag bara haft grönsaker och knappt någon dressing eller liknande. Har ätit mycket frukt! Dock blev det en liten semlis som mamma hade bakat på semledagen.
Veckans not good: Hade en AW och en 27 års fest inplanerad sen länge! I fredags tog jag endast ett glas vitt, och de va halvfullt. Igår blev det dock lite mer..detta vin alltså! Men jäklar vad kul vi haft
Jag får väl säga att jag är nöjd att inte ha ätit godis på en hel vecka, tror bestämt att det aldrig hänt. Grattis till mig! En dag som denna, bakis och dann känner jag inte heller ett supersug efter cola (fast lite..) eller pizza. Ska göra mig en kycklingsallad eller liknade istället och köpa lite vindruvor. Yum Yum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0