spain, i love you

Godkväll, snart godnattens.
Min kära mormor hämtade mig efter skolan, vi åkte till hennes jobb, jag fick skriva ut massa nödvändigheter sen fikade vi semla. Min mormor är min bästa vän. Det kanske låter konstigt men vi är så lika, har jämt kul, kan prata om allt, samma humor. "Det är du och jag Alfred" som jag brukade säga till mormor när jag var liten. Så är det, jag och hon!
syster & mormor, Mallorca 08
På tal om Mallorca, idag blev det bestämt att jag & Judith ska åka dit i höst & ha VFU. Så kul, spännande & jag längtar ihjäl mig. Har besökt Spaninen ett närmare 10-tal ggr & på sommaren är det ju underbart. Nu kommer vi befinna oss där okt/november så det kommer ju inte vara som på sommaren men fortfarande härligt! Nu har jag äntligen en resa att se fram emot detta året också.
Nu ska jag fortsätta plugga lite till, sen blir det sängen.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0