Nu kör vi!!

Kollat på film dagen lång med ett gäng härliga tjejor! God sallad från Prima & ett step/styrka pass med Fia! Håller nu på att laga rotfrukter i ugn & ska strax steka till kyckling. Mums!
Är ett stort fan av morötter, märks det?
Jag är sjukt taggad och inspirerad för en vår med massa träning nu. Är dock trött på friskis och känner verkligen för att testa något annat. Så jag har fått ett testa på kort på Sportlife! Så inom en snar framtid ska jag och Fia har en riktig hälsovecka med massa träning på Sportlife varje dag i en vecka! Sjukt taggad!!! Nu ska det bli ändring, mindre kolhydrater, inga sötsaker mitt i veckan och regelbunden träning. Med andra ord ett naturligt och hälsosamt liv. Hoppas ni är med mig!!
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0