ljus i mitt hus

I L Ö V E CANDELS V do u?
Och jag älskar inredning i shabby chick/lantig stil! Typ det bästa jag vet. Älskar att inreda mitt hem, fixa om & hitta på små roliga grejer. Idag knåpade jag ihop detta..
Kanna och duk från second hand. Ljuslyktan köpte jag i en mysig butik i Karlstad i helgen.
kolla så mysigt det blev



Korgar som varit till förvaring gömda i en stor låda fick åka fram. Satte dit rosa silkesband. Precis den inredningen Jakob gillar ;)
Sen måste jag visa er mina senaste loppis-fynd!
Salt och Mjöl burkar i porslin. Hur fina? jättemegafina


En gammal, gammal "servetthållare" säger man så? jaja, ni ser ju vad det är


ljuslykta med hjärtan i plåt

Blev även en runda till IKEA förra veckan med mormor och då hittade jag ett nytt kuddfodral till min stora kudde


Kuddfodral 129 :-


stor och mysig!


Blommiga ljuslyktor 29:- för 3 st.

Nu ska jag och min pv kolla på hitta nemo!

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0