jag får paniiiik

Min mamma brukar alltid slinga mitt hår & det har ALLTID blivit bra för har hittat en hårfärg som passar mig. Snygga blonda, naturliga slingor! MEN......igår! Blod, svett och tårar. Mamma hade missat hur min bena låg & missat en del hår (som vi märkte efter 45 min) så mamma hets slingade håret hon glömt..men efter 1 h var jag ju tvungen att skölja ut det.. VILKET RESULTERADE I GULT HÅR! panik!
Jag såg väl typ ut såhär..
bild: google

Jag fick verkligen PANIK! Det blev över lite hårfärg (som tur var) så vi slängde i det och lät bara vara i 40 min i förhoppningar om att få bort det oraganga/gula..

Resultater blev istället


BLONDIE/PLATINA.

Jag vet inte vad som är värst? Och just denna helgen ska jag på både AW och 27 år partaj. Lyckat Emelie!! Så idag tänkte jag spendera en hel del tid i duschen, färgen brukar ju lägga sig lite efter några tvättar. Sen ska jag duscha som sjutton fram till lördag.. hahah.
Herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0