bra helg!

Godmorgon!
Haft en toppen helg hos fina Emmie. Myskväll, tacos, vin, shopping, lunch, powernap, mer vin, trevliga människor (dom flesta), dans, BK, MC, 2 timmars sömn och ja där har ni min helg. Igår när jag kom hem var jag ju ganska förstörd. Jag och mitt hjärta åkte iaf och tittade på min systers match, storhandlade på Coop och lagade mat. Sen däckade jag vid 21 och vaknad upp nu vid 09.
Me and Emmie.
Idag är det inte bakiskänslan jag känner av utan FÖRSKYLNING, HUVUDVÄRK, HALSONT + MENSVÄRK. Snälla, nu vill jag inte bli mera sjuk! Har absolut inte tid att ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Har två böcker att läsa ut idag samt skola 13-16:30 som jag inte kan missa. Träning stod också på schemat idag men som de känns nu är det nog omöjligt..blir nog anfodd av att gå till skolan. Bläää
Nu ska jag är frulle och dricka massa te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0