stockholm

 
Igår åkte jag & syrran upp till Stockholm för att umgås med pappsen & dom andra syrrorna Fräjdin. 
Jag & Eve drog först en shoppingtur på stan med alla andra människor! Det är gaaaalet! Zara var typ inte ens att tänka på att gå in i. Vi hade en hel del ändå! Skor, jeans, tröja, smink, kjol, underkläder & träningskläder. På kvällen spelade vi wii med småttingarna, åt tacos & hade det mysigt. 
 
Idag vaknade jag & Eve att två vildar stod & skrek våra namn & tyckte de var dags att vi skulle hoppa upp. Har precis ätit frulle & snart ska de minsta i skaran åka hem. Jag & Eve ska ta en till sväng på stan, självmord? haha.. men vi blev inte riktigt klara igår. Sen får vi se vad resten av dagen erbjuder.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0