migrän..

HUA vilken morgon, vilken dag! Har legat i sägen hela dagen med migrän, halsont & feberfrossa :( då känner man sig inte kaxig! 
 
Vid 15 orkade jag ta mig från sängen till soffan, varje steg & varje rörelse kändes i huvudet. Hemskt!
Som tur är kom J med lite medicin innan & nyss kom han hem med mat, hade inte ätit på över ett dygn så det var precis vad jag behövde! 
 
Migränen har släppt nu i alla fall & för tillfället känner jag mig feberfri. Men det har kommit & gått den tisdags kväll så vågar inte hoppas att jag börjar bli frisk..bara jag är frisk till julafton! Eller helgen vore ännu bättre hehe. Skulle haft frukost-dejt med cyrr imorse och lunchat med mina gamla klassisar men fick ställa in båda. Sååå tråkigt! Imorgon kväll skulle vi ha lite vinkväll & julmys här hemma men fick avboka det också & foskusera på att bli helt frisk istället. 
 
 
Puss från en sjukling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0