hello my dear

 
 

 
Ja ni, mitt liv ser inte mycket ut för världen.
 
Klockan ringde vid 07.00, dags att fixa frulle, göra igorning mig & traska till skolan för att möta upp Judith. Vi satt till 12 och skrev idag sen gav vi upp. Vi är "färdiga" med uppsatsen nu men ändå långt ifrån klara. Nu ska det putsas, slipas och fixas. 
 
Gick till hemköp & skulle handla lite innan men när jag ska betala hittar jag inte mitt kort. Tro fan att jag lyckats slarva bort det. Arg som ett bi traskar jag hem igen men hittar inte kortet någonstans hemma heller. Så nu är kortet spärrat och nu kommer inte förens nästa vecka, åhhh vad jobbigt! Slår vad om att jag hittar det sen bara för det..har ju hänt innan. Jag som skulle gå på IKEA och handla på fredag & köpa jacka. Det får vänta helt enkelt.
 
Nu ska jag fortsätta med uppsatsen & sen blir det ett efterlängtat Challenge pass med träningsgänget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0