2012

Tänk att vi snart är inne på 2013? För exakt 1 år sen låg jag antingen vid poolen med en god drink eller i ett kristallblått hav. Nästa år får det garanterat bli sol & bad över jul/nyår igen..om jag får bestämma! 
 
 
Tänkte ge er en liten överblick på minnesvärda stunder under mitt 2012! 
 
Skålade in det nya året med världens finaste kille!
 
Jag startade den viktigaste resan i mitt liv. Resan till en sundare & smalare kropp & en gladare Emelie!
 
London reunion med dessa brudar! 
 
JAG sprang vårruset, okej det är bara 5 km men det var en stor händelse i mitt liv hehe..
 
Jag & J glassade i Turkiet..
 
Många vinkvällar & mysa stunder med vänner..
 
 
Hahah, en oförglömlig kväll i Tranås i sommarnatten..
 
Fina Hanna sa ja till sin Alex
 
New York med pappsen & syrran
 
Åkte till Spaninen med Judith i 6 veckor för att göra vår sista VFU! Minne för livet <3
 
Blev sambo med min kärlek! (15 år på kortet) i februari har jag varit kär i dig i 7 år. Din föralltid! 
 
2012 har varit fylld av fina stunder & givit minnen för livet! 2013 skapar vi oss nya! 
 
Ta hand om varandra v

Kommentarer
Postat av: Judith

Att Mallis kommer vars ett minne för livet! Fick en vän för livet också <3

2012-12-25 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0