vill du ha inspiration?

Så, hur går era nyttiga & hälsosamma liv? jag vet att många som läser min blogg också gillar det hälsosamma livet & har mål för er själva. För mig går det bra. Börjar vecka 7 med LCHF så på tisdag blir det mätning. Hoppas på det bästa! Ni ska få veta reslutaten.
Nu tycker jag vi ser fram emot en ny vecka med nya möjligheter & utmaningar. Du kanske ska orka träna 4 pass istället för 3 den här veckan? skippa det vita brödet & koka dig 2 ägg istället till frulle? eller kanske försöka undvika sötsaker i veckan & bestämma en dag i helgen du får unna dig. Jag ska köra på som vanligt med träning 6 dagar i veckan, LCHF-kost & lite gotte i form av mörk choklad/nötter till helgen. Godis bir det inget förens 7 juni.
Nu kör vi gänget!
Du kan om du vill. Det handlar om att bestämma sig!
Njut av ditt liv!

Träning, rätt kost & en jävla envishet ger resultat!


Rör på dig- varje dag. Även om du inte hinner träna. Ta en kort promenad, lämna bilen hemma & ta cykeln!Åh vad man mår bra av att röra på sig varje dag.


Ge inte upp! Det är tufft ibland, att träna ska inte vara skönt. Att gå ner i vikt ska inte gå fort.


Du är vacker! You can do this v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0