trött.lchf.träna.

Talet gick bra! Riktigt bra dessutom. Nöjd tjej! Nu har jag precis ätit lite..idag blev det baconsås med blomkål. Sen blev jag så himla suuugen på godis efter så blev lite grädde med hallon. Stillar sötsuget & är 100 ggr bättre än godis i alla fall.
Ligger i soffan nu, helt d ö d. Måste ta tag i plugget men det är roligare att läsa i Katrins bok "Dags att bli smal". Läser i den var & varannan dag, den är så himla bra & inspirerande!!
Får nog bli en celsius innan träningen idag, är så trött, så trött! Cykel Activio 45 min & CX work 30 min väntar ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som klarade talet bra som du skrev!! Vad skönt att ha det gjort kan jag tänka mig! :-))

2012-04-17 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0