this week training

Veckans träningspass är över! 6 dagar i veckan räcker, kroppen behöver en dag för att vila. Enligt mig!

Denna veckan blev det:


Måndag: Indoor Walking 45 min + CX work 30 min
Tisdag: Cykel Avtivio 45 min + CX work 30 min
Onsdag: Gymmet. Crosstrainer 30 min + magövningar
Torsdag: Löptur runt munksjön 5 km + CX work 30 min
Fredag: Skivstång på Friskis 45 min + crosstrain 25 min
Lördag: Cykel Activio 45 min + CX work
Söndag: Blir det vila! Ska dock på en PW runt munkis med min vän Fia





Sammanlagt 10 hela träningspass. Eftersom att vissa pass inte är mer än 30 min (fast väldigt effektiva & intensiva) så kommer man lätt upp i 10 träningspass per vecka. Bra för kropp & själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0