onsdag

Idag tidigt åkte min bättre hälft så nu är jag alone.Gu vad töntig jag är! Gick i alla fall upp tidigt för att inta gymmet. Blev 30 min cross sen magträning, situps & plankan. Kändes fint efteråt! Har även hunnit med att laga biffar, varit i skolan och pluggat & nu är jag hemma i en sbabbis. Jag har syndat, har ätit några rutor mörk choklad. LIVSFARLIGT att ha hemma, men nu är den finito. Skönt. Nu släpper jag den. Sååå. Bra!. Får träna bort det imorgon. Då blir det ett löp varv runt munken och CX träning efter det. Längtar redan efter trääääning! Jag älskar att träna, fy vad jag mår bra då.
Har även hunnit prata om mardrömsförlossningar idag. Gör mig mindre sugen på en knodd. Här har ni i alla fall mig och min lillasyster Nova. Hon fyller 3 år om några månader. Världens finaste!
Nu ska jag dricka upp mitt te & dra mig till skolan igen. Hua!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu vill jag verkligen veta vilka resultat du fått!! Jag har tränat två pass sedan jag började med LCHF för snart en månad sen, alltså har jg inte tränat något alls.. Jag har gått ner 5 kg på 3 v! Jag ska ner 12 till! Så hur går det?? Gått ner mkt på vågen, kollat dina mått om du minskat? Kram!

2012-04-19 @ 06:46:14
URL: http://thereseea.blogg.se/
Postat av: Therese

Just det! Nu när du säger det så minns jag att du skrivit det här på bloggen! Riktigt bra jobbat:)

2012-04-19 @ 18:45:30
URL: http://thereseea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0