mina syskon

Nyduschad med en kopp te & tända ljus. Jag invigde min första cykeltur i ÖSREGN, såg ingenting & blev genomblöt från topp till tå, men det säger väl sig själv. Jag har i alla fall världens finaste syskon, ja alla mina syskon, jag har ju ett gäng! Men jag tycker så mycket om att busa & leka med Tuva & Nova. Dem sprider glädje & ger mig energi.


Fick två halsband av Tussarna idag


När jag kom dit idag hade de gömt sig som vanligt bakom fortöljen & jag låtsades som jag inte visste om det "neeehe, Tuva & Nova var visst inte här idag..." 1 sekund senare hör man skrik "joooohhhooooo". Sen dunsar  dom båda ner knät & kramas. Det är syskonkärlek. Och det första Nova sa va "Meen, va e Japob Emme?" Dem älskar att busa med Jakob & är typ helt galna i honom. (mamma-uppdatering, haha..ni får ursäkta)
Här kommer jag spendera resten av kvällen. Måste göra klart inför litteraturseminariet på tisdag för imorgon hinner jag inte. Imorgon är det en bra dag! Träna på morgonen sen kommer min ÄLSKLING hem så ska vi mysa massor! På kvällen blir det kören & öva inför gospelkonserten som närmar sig.
Dags att sätta igång!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0