mat-tips

Idag är jag flitig! Har nästan skrivit klart mitt muntliga tal som jag ska redovisa nästa tisdag. Griiimt. Har precis ätit lite tacogratäng, för typ tredje dagen i rad haha.. love it!
Tänkte ge er lite lchf-mat tips idag!
Köttfärsbiffar med gräddsås (stor portion och paprika, inte bra! tänker ni då, visst??) ja, men denna dagen hade jag slarvat och endast druckit en kopp te på hela dagen o tränat 2 pass så jag behövde maaat! Svingott. Testa!
hembakade fröknäcke med ägg
Tacogratäng & en halv avo (kanske inte ser as gott ut men det är as gott)
Min räddare i nödan vid akut godis & fika sug. Frysta hallon med grädde!
Chokladmousse med hallon
Sen rekommenderar jag en celsius innan träning! Gott & bränner kalorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0